Varför min blogg är som den är.

Namnet på min blogg, along the road, blev ett andrahandsval eftersom mitt förstaval var upptaget. Förstavalet var along the way efter en favoritlåt med samma namn av The honorary title. Men jag fick gå en annan väg och är väldigt nöjd med det här också! Headern speglar på min dröm att flytta till en storstad som Stockholm eller New York och färgerna är helt enkelt svart och vitt med en touch of pink. Ungefär som livet, vanligt och tråkigt ibland sedan kommer det stunder som är helt magiska.

Sådär det var lite hur jag tänkte när jag gjorde den här bloggen :) Puss.

Kommentarer
Postat av: Reanna

Tack så mycket! Din header är också jätte fin och grym beskrivning! :)

2008-09-08 @ 21:12:26
URL: http://jusstmoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0