This could be the start of something new.

Jag sitter ensam här och undrar var vi hamnar härnäst..

Välkomma till min nya blogg. Jag hade en annan blogg här på blogg.se innan, nu ville jag något nytt. Behövde ny inspiration eftersom den jag hade bara dog ut helt plötsligt. Så nu börjar jag om, jag börjar från noll, från scratch. Jag kan inte säga vad jag ska och inte ska skriva om, det får tiden utvisa. Man vet aldrig vad som händer i framtiden, kanske går dina drömmar i kras eller går de i uppfyllelse. Du vet inte ens vad som händer i din egen framtid eftersom ingenting någonsin blir som man planerat. Men nu ska ni få följa mitt halv-tråkiga nu och min ovissa framtid. Enjoy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0