080914.

Godmorgon! Efter tio timmars sömn har jag nu tagit mig upp ur sängen men är fortfarande  hur trött som helst. Känns som om jag skulle kunna sova tio timmar till! Okej inte riktigt kanske, men ni förstår principen. Idag blir det en slappedag, tänkte nog börja titta på Gilmore girls har nämligen aldrig sett det helt från början. Men jag faktiskt ta mig i kragen och hinna med lite matematik plugg också eftersom vi har prov nästa vecka.

Gårdagen i Öllsjö var kanonbra och riktigt rolig, en kväll som behövdes!

Och förresten, tre dagar kvar. Puss.

Kommentarer
Postat av: julia

tre dagar kvar tills vadå? :)

ha en bra dag!

2008-09-14 @ 12:23:29
URL: http://alltidjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0