So sick of falling apart and crawling back again.

Hejsan! Kom precis hem, slutade skolan vid fyra och sen träffade jag och louise johanna lite. Det slutade med att jag nog ska med till kuppA imorgon iallafall :) Sen var jag hos mamma i affären och hämtade lite mat hon handlat. Ikväll kommer nog louise hit, då blir det geografi plugg och promenad! - trevligt.

Spanska provet fick vi tyvärr inte tillbaka idag, hon hade inte hunnit rätta det och erkände att det var för långt prov ;) Jag hoppas vi får dom imorgon istället, men jag tvivlar på det faktiskt..

Nu ska jag gå och sysselsätta mig med någon viktigare. Som kanske lite företagsekonomi?

Puss och kram sötnosar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0