Jag lever, jag lovar.

Hejsan, jag vet jag vet jag har inte uppdaterat på år och dar känns det som. Men dels har jag haft noll inpiration och helt enkelt inte haft tid. Hade studiedag i måndags och igår. I måndags var jag hos tandläkaren och sen hos louise då vi pluggade och sprang. Igår var jag, louise, johanna och mette i malmö och hade en mycket trevlig dag. Köpte en tröja, ett volanglinne, ett spetslinne och ett varnligt svart linne.

Nu har jag företagekonomi ska snart redovisa om vårt företagsbesök. Efter skolan blir det spanska för hela slanten. Har nämligen prov imorgon och inte pluggat någonting eftersom jag glömde spanskaböckerna i skolan innan studiedagarna. Nu måste jag sluta.

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0