081009.

Godmorgon! Har precis kommit ur duschen, ska till skolan om en stund. Börjar med spanska och hoppas att vi får tillbaka proven som vi gjorde förra veckan! Torsdag idag, dagarna bara flyger fram tycker jag. Snart är det ju helg igen! Det gör att jag idag måste bestämma mig om det blir KuppA imorgon eller inte.. Men det lutar nog åt inte.. Tror jag.. Usch vad jag hatar när man inte kan bestämma sig ;)

Nu ska jag läsa lite bloggar och sen borsta tänderna och sånt morgon nödvändigt! Önska mig lycka till för spanska prov resultatet haha.

Puss på er, ha en bra dag.

Kommentarer
Postat av: Liene

Hoppas din resultat i provet var bra?

2008-10-09 @ 15:40:44
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0